آرشیدا

معرفی سایت

آرشیدا

معرفی سایت

دلایل انتخاب هتل

موقعیت جغرافیایی

از مهم‌ترین هزینه‌های سفر به خصوص در سفرهای خارجی، هزینه‌ی رفت ‌و ‌آمد در شهر و وسایل حمل‌ و نقل عمومی برای بازدید از جاذبه‌های توریستی است. موقعیت جغرافیایی یک هتل می‌تواند پتانسیلی تاثیرگذار در انتخاب هتل باشد. هتلی که به جاذبه‌های گردشگری نزدیک‌تر است و در مرکز شهر واقع شده، انتخاب مناسبی نسبت به هتل‌های حومه‌ی شهر می باشد.

تمیزی و آرامش

به دست آوردن آرامش، آسایش و دوری از مشکلات زندگی روزمره یکی از مهم‌ترین دلایل مسافرت است. بدین ترتیب ، آرامش یک هتل می‌تواند مهم‌ترین اصل آن باشد. علاوه بر آرامش، پاکیزگی هتل از اهمیت بالایی برخوردار است و مستقیماً در کیفیت سفر و حفظ سلامتی مسافران، تاثیر دارد.

برخورد کارکنان

اولین کسی که در یک هتل با آن هم‌کلام می‌شویم، مسئول پذیرش است. سایر کارکنان و کارمندان هتل، با رفتار صمیمانه خود می‌توانند سفری خاطره‌انگیز در یک هتل به‌ یادماندنی برای ما رقم بزنند. اگر کارکنان خوش‌رو و وظیفه‌شناس باشند، این هتل در آینده‌ای نه چندان دور از بهترین‌ هتل‌های منطقه می‌شود.

رستوران خوب با غذاهای متنوع و باکیفیت

رستوران از امکاناتی است که در اکثر هتل ها وجود دارند. رستورانی خوب است که دارای منویی متنوع باشد و غذاهایی با کیفیت بالا سرو کند، بدین ترتیب قطعا شانس بیشتری برای انتخاب شدن از سوی مسافر دارد.

زیبایی ظاهری و لوکس بودن

ظاهر یک هتل و زیبا بودن آن برای بسیاری از گردشگران مهم است. البته لوکس بودن فقط به ظاهر و طراحی زیبا محدود نمی‌شود و بر تمامی امکانات هتل صدق می‌کند.

محیط هتل

هنگام انتخاب هتل باید به نوع آن توجه داشته باشید که چه نوع هتلی را قصد دارید برای اسکان خود رزرو کنید. یک هتل لوکس می‌خواهید یا هتلی تاریخی ، یا مایلید در جایی ساده اسکان بگیرید.

اتاق‌های زیبا و منحصر به فرد

امروزه با پیشرفت دیزاین دیگر مفهوم کلاسیک اتاق با تخت، میز و کمد و غیره از مد رفته است. در دنیای جدید هنگامی که توریست‌ها پا به یک هتل می‌گذارند، انتظار چیزهایی جدید به غیر از امکانات خانه خود را دارند. به همین دلیل امروزه مهندسی و نقشه کشی داخل هتل‌ها متفاوت‌تر و جذاب‌تر شده است. به طور مثال پنل‌های تلوزیونی جالب و یک کاناپه اضافی در کنار تخت‌دونفره بزرگ چند مورد از ویژگی‌های اتاق‌های امروزی می‌باشد.

خدمات دهی

یک هتل خوب باید توانایی خدمات دهی 24 را ساعته داشته باشد. اگر مسافران چیزی احتیاج داشتند بتوانند خیلی سریع و بی دردسر به کارکنان دسترسی پیدا کنند و در هر ساعت از شبانه روز کارکنان با خوش خلقی و برخورد مناسب با آنها رفتار کنند.


منبع: http://ghasrmonshihotel.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد