آرشیدا

معرفی سایت

آرشیدا

معرفی سایت

محافظ تشک چیست؟

پد یا کاوری که باعث جلوگیری از نفوذ هر گونه رطوبت و گرد و غبار و باکتری به پارچه اصلی روی تشک می شود را محافظ تشک می گویند.
معمولا پد تشک لایه توری و یا کش در قسمت دیواره تشک دارا می باشد که باعث در گردش بودن جریان هوا می شود و از عرق کردن پارچه روی تشک جلوگیری می کند. جنس پارچه روی پد محافظ تشک باید از نوع الیاف مرغوب و قابل شستشو باشد.

چرا خرید محافظ تشک ضد آب برای هر تشکی یک ضرورت دارد ؟

یکی از مهم ترین مسائلی که هر خانواده برای حفظ سلامتی باید به آن اهمیت ویژه ای بدهد مسئله پاکیزگی است. اما تشک‌ها به دلیل تماس با بدن محلی برای رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها هستند که ممکن است در استفاده طولانی مدت برای ما آسیب‌زا شوند.
به دلیل غیرقابل شستشو بودن تشک خواب، بهترین وسیله برای حفظ نظافت و پاکیزگی و دوام بیشتر رویه تشک، استفاده از محافظ تشک ضد آب است. محافظ تشک به دلیل استفاده از پارچه لمینت شده‌، علاوه بر حفظ شکل ظاهری تشک، از نفوذ آب و هرگونه مایعات به سطح تشک جلوگیری می‌کند.

بسیاری از مشتریان هنگام خرید تشک معتقدند محافظ تشک کالایی اضافه است.
اگر شما هم پیش از این از تشک های تخت با هر برندی استفاده کرده باشید حتما متوجه این موضوع شده اید که پس از مدتی استفاده لک هایی در اثر تعریق بدن و یا ریختن مایعات روی تشک شما به وجود می آید که متاسفانه در بیشتر موارد راهی برای از بین بردن آنها وجود ندارد.

منبع: https://digikhab.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد