آرشیدا

معرفی سایت

آرشیدا

معرفی سایت

کدام نوع تشک بهتر است؟

برای خرید یک تشک مناسب باید به برخی از پارامترها توجه ویژه نمایید. اولین نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد اندازه تشک است. در سایزبندی و انداره تشک‌ها، تنها میزان عرض تشک‌ها متغیر می‌باشد و طول آن در تمامی تشک‌ها ۲ متر است. این اندازه برای اغلب افراد مناسب می‌باشد و تنها عده قلیلی از افراد، دارای قد بیش از ۲ متر هستند که این افراد می‌بایست تشک خود را به شکل سفارشی تهیه نمایند.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که پزشکان ارتوپد به بیماران خود توصیه می‌کنند استفاده از تشکی است که با وزن آن‌ها دارای تناسب نسبی باشد. به عنوان مثال بهتر است افراد چاق از تشک‌های سفت و افراد لاغر از تشک‌های نرم استفاده کنند. نکته‌ای که پیش از هرچیز باید به آن توجه کنید تجربه حس راحتی روی تشک است. اغلب فروشندگان به شما امکان دسترسی و تست تشک‌ها را می‌دهند. سعی کنید برای تجربه یک خرید آگاهانه تمامی اطلاعات راجع به آن، مانند مقاومت در برابر وزن‌های مختلف را از فروشنده دریافت کنید.

تشک طبی

امروزه شایع شدن بیماری‌هایی مانند کمر درد و پادرد سبب شده تا اغلب افراد به تشک طبی روی بیاورند. تشک‌های طبی سفت بوده و عده‌ای بر این باورند که سفت بودن تشک، به پیشگیری یا درمان کمر درد کمک می‌کند که این مسئله از نظر علمی ثابت نشده است. تشک‌ طبی از جنس یونولیت می‌باشد و همانند تشک‌های بیمارستانی، سفت و سبک است. البته برخی از تولیدکنندگان این تشک‌ها را از جنس اسفنج می‌سازند و بدیهی است جنس اسفنجی تشک‌های طبی از بقیه جنس‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشد.

تشک فنری

از بین انواع تشک‌های مختلف، تشک فنری، پرطرفدارترین و پرمصرف‌ترین نوع آن‌ها می‌باشد. همانطور که از نام تشک فنری پیداست در ساخت آن از فنر‌هایی به ضخامت دو سانتی متر استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین محاسن انتخاب تشک‌های فنری این است که هر فرد با هر میزان درآمد، قدرت انتخاب فراوانی دارد. تشک فنری از نظر شکل به کارگیری فنر‌ها به دو نوع منفصل و متصل تقسیم می‌شود.


منبع: دیجی خواب


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد